torsdag 2 februari 2012

Köpstopp för kläder!

Väska jag broderade till en utställning förra året!

Har precis påbörjat mitt 3 månader långa köpstopp för kläder, skor och accessoarer. Får inte köpa något vare sig begagnat eller nytt men det är ok att byta till mig eller få andras gamla saker.

Har redan känt av suget att köpa men jag har inga pengar just nu så det är överhuvudtaget inte ett alternativ.
Däremot köpte jag tyg dagen innan köpstoppets början och ska försöka få tid att sy en beige yllecape till mig själv. Hoppas på tid att sy eget överhuvud taget eftersom det är länge sedan jag sydde något från scratch till mig själv.
Ska försöka rapportera här hur det går om tiden och orken räcker till (det gör den tyvärr sällan).

Copyright Marie Karlsson 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar