fredag 18 september 2009

Flumm och mat och pengar och skräp


Så här fint såg det ut för ett tag sedan då jag plundrade mammas trädgårdsland.
Är småsjuk hemma hos mr Boyfriend och skulle göra en macka och världens godaste rooibos te med apelsinsmak då jag kom på att jag inte har nåt margarin... Täckte mackan med tomater från balkongen och ruccola från mor. Funkar bra. Har tagit in pelargonerna och den fina rosa-lila fuschsian. Trädgårds och balkongsäsongen börjar vara över...

Suttit på tradera i evigheter och letat kläder och stuff. Håller på att sälja en massa junk för att kunna köpa nya grejor som är mindre crappy.
Vill ha svarta sidentights, svart t-shirt klänning från Acne i lyocell och stor linne (materialet) t-shirt top från Filippa K. Och så behövs en massa saker köpas till jag och mr Boyfriend ska flytta i december. En trea i stan blir det.
Plus att jag när drömmar om herrskor och snörkängor från Keros (http://www.kero.se) i naturgarvat läder för supermycket pengar... Fast har jag så mycket är det nog bättre att köpa en soffa.
Copyright text och bild Marie Karlsson 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar