söndag 6 mars 2011

Köpstopp igen!

Jag kör köpstopp under Mars i år igen förresten. Det går jättebra hittills, har bara varit sugen att köpa mat och fika ute men det är inte speciellt svårt att hålla mig ifrån. Dessutom är Mars för mig en fattig månad så det hjälper ju alltid att jag inte har råd att köpa någonting!
Men jag längtar efter vårblommor. Som tur var fick jag ett tulpan arrangemang av min mor i går när jag hade konsthantverksvernissage på lokala galleriet Studio 31.
-Dessutom har vårens första frösådder börjat sticka upp så där får jag en dos av grönt.
Katten slukade sitt första kattgräs med hull och hår idag efter att ha varit väldigt skeptisk till att börja med. Annars äter han gärna krokus och tulpaner som han snor ur vasen och bär i väg.

Copyright Marie Karlsson 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar