lördag 12 mars 2011

Rensa ut 100 onödiga saker 1-6

Jag bestämde mig för att rensa ut 100 onödiga saker från mitt hem för ett tag sedan. Nu har jag kommit en bit på vägen. Skriver även vad jag gör med de utrensade sakerna.

1. Ful blomkruka, till Röda Korset.
2-4 Gamla parfymer, kastas som farligt avfall.
5. Rosa pantern mjukisdjur jag aldrig lekte med när jag var liten, till Röda Korset.
6. Trasig trådlös handsfree, till elektronikavfall.

Jag har väldigt svårt att kasta saker. Däremot är jag väldigt bra på att sammla på mig en hel massa. Vilket leder till för mycket saker och allmänt kaos. Även om jag mycket sällan köper nya saker utan det mesta är sådant jag fått av någon eller köpt second hand. Måste spara mindre onödiga prylar.

Copyright Marie Karlsson 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar