onsdag 29 maj 2013

100 onödiga saker 32-68

Har rensat rejält på sista tiden först hittade jag en hel garderob full med mina gamla kläder hos mina föräldrar som jag glömde bort sedan jag flyttade hemifrån.
29 plagg hamnade på klädbytardag totalt men då kom jag hem med lika mycket...
-Fast sådant jag kan och kommer använda. Plus att jag gav en Eton skjorta till min pappa och en gul topp till mamma. Blev tvungen att rensa ytterligare i garderoben för att få in allt. En påse som sparas till nästa klädbytardag, 3 påsar jag tar till mina föräldrar och sommarstugan så jag slipper ta med mig så mycket kläder dit och  en låda med arbets/träningskläder.

10dvd filmer
1 trådlös telefon
4 gröna vinglas i kartong
1 plastgalge
Allt till Röda Korset.
3 plagg att sälja på Tradera.

Fast då kom jag hem med 4 påsar mattrasor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar